wtorek, 29 stycznia 2013

Wstęp :)





Klaudia Moćko
Hej ;D Jestem uczennicą drugiej klasy II LO w Mikołowie. Co lubię robić na co dzień? Lubię słuchać muzyki, czytać książki, tańczyć (najlepiej tak, żeby nikt nie widział) ;D No i oczywiście lubię spędzać czas ze znajomymi :) Jestem osobą otwartą, wesołą i czasami zabawną ;D Zapraszam do czytania oraz udostępniania bloga :)
Ps. To ja go prowadzę  xD


 
 
 
Ania Ogierman
Hej :) Chodzę do klasy drugiej II LO w Mikołowie. Jestem osobą radosną, optymistycznie nastawioną do życia:D Ogólnie interesuję się muzyką, trochę śpiewam itp. ;) W tym roku również tak się stało, że zostałam przewodniczącą szkoły, więc razem z samorządem organizujemy różne akcje charytatywne, ale i nie tylko:) Baaardzo serdecznie zapraszam do czytania naszego bloga i włączenia się w naszą akcję !: ) Bo razem możemy więcej !:)




 Karolina Spruch
Cześć jestem Karolina :) jestem uczennicą II LO w Mikołowie. Interesuję się siatkówką, wiernie kibicuję polskiej reprezentacji siatkarskiej :) Bardzo lubię jeździć na mecze i przeżywać wszystko "na żywo". Jestem pozytywnie nastawioną do świata, uwielbiam słodycze a szczególnie żelki i babeczki ;D Najbardziej natomiast  lubię spędzać czas z moimi znajomymi :) Gorąco zapraszam do czytania :)


Sonia Kuczeńska
Hej. Mam na imię Sonia i jestem uczennicą 2 LO w Mikołowie, uczęszczam do klasy filologicznej Jestem osobą bardzo wesołą i staram się żyć każdą chwilą, kocham taniec i jest to pasja z którą idę przez świat, uwielbiam pomagać i ludziom i zwierzętom :)





 



Dominika Ciupidro
Cześć! Nazywam sie Dominika, chodze do drugiej klasy II LO w Mikołowie. Jestem osobą wesołą, pomocną i wrażliwą na problemy innych ludzi. Wraz z koleżankami z grupy przyblizymy wam problem czerniaka. Zachęcam do czytania bloga i włączenia sie w ten projekt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz